Dietetyk Kartuzy

#MZMZ – Męskie zdrowie ma znaczenie

Dieta dla mężczyzn

Współpraca dietetyczna stworzona specjalnie dla mężczyzn.

Jeśli znów chcesz się poczuć jak silny, młody bóg to z przyjemnością Tobie pomogę. Nasza współpraca będzie składać się z:

  • Konsultacji w formie on-line na której przeanalizujemy Twój przypadek.
  • Pełnej edukacji żywieniowej.
  • Opracowanie dieta dla mężczyzn.
  • Opracowania długofalowej strategii dietetycznej.
  • Optymalizacji życia codziennego (np. optymalizacji snu).
  • Systemu konkretnych zadań dziennych.
  • Planu suplementacyjnego.
  • Planu treningowego.
  • Kontrolnych konsultacje co 14 dni.
  • Poprawy wyników badań (opcjonalne)

Natomiast jeśli czujesz, że możesz sam sobie pomóc i szukasz tylko kilku konkretnych porad, to zapraszam Ciebie na mój kanał YouTube, gdzie znajdziesz mnóstwo filmów poświęconych męskiemu zdrowiu.


1

Barbarzyńska siła i

Męskie zdrowie

Słowo „siła” nie odnosi się tylko do siły Twoich mięśni, ale przede wszystkim do siły Twojego charakteru i możliwości osiągania tego co chcesz.

Choć siła fizyczna jest niezwykle pomocna w życiu, nie każdy musi być herkulesem. Prawdziwy samiec alfa, prawdziwy przywódca stada, prawdziwy wymiatacz musi być silny w każdym aspekcie.

Silny mężczyzna to zdrowy mężczyzna, zmotywowany, pewny siebie, sprawnie myślący i długo żyjący. Zadbaj o siebie i dołącz do grona silnych mężczyzn.


2

Stalowe jajca i

Wysoki testosteron

Będąc mężczyzną na pewno wiesz, że z testosteronem jest jak z pieniędzmi, niby szczęścia nie daje, ale im ma się go więcej tym lepiej się żyje.

Nieważne, czy masz 20 lat, 40, czy 60 testosteron ciągle jest paliwem, które napędza Ciebie do działania. Zadbaj o to, aby w Twojej podróży zwanej życiem nigdy go nie zabrakło… bo żona Ci tego nie wybaczy… a do kochanki nawet nie dojedziesz.

Wysoki testosteron leży u podstaw Twojej pewności siebie, motywacji do działania, sprawności seksualnej, wyglądu sylwetki, siły mięśni i ogólnej jakości Twojego życia.


3

Prawdziwa dieta dla

Prawdziwego mężczyzny

Wcale nie musisz jeść sałatki z soją i soczewicą, aby Twoją dieta była zdrowa. Dobrej jakości mięso, boczek i piwo bezalkoholowe na wieczór, też zda egzamin.

Zdrowa dieta dla mężczyzn to przede wszystkim wyeliminowanie przetworzonej żywności, zminimalizowanie spożycia cukru i zwiększenie spożycia dobrych warzyw.

Dieta powinna dostarczać nam energii do ciągłego działania, wspierać budowanie masy mięśniowej i korzystnie wpływać na nasz testosteron. Dieta wege nam na to nie pozwoli.

Jesteś zainteresowany? Napisz do mnie i umów się na konsultację.

Formularz kontaktowy

Regularna porcja ciekawostek dla mężczyzn

    .

    Jak wygląda współpraca?

    1. Współpraca dietetyczna odbywa się tylko w formie on-line. Za pomocą wideokonferencji na Zoomie, albo Skype.
    2. Zanim umówimy się na spotkanie otrzymasz listę dwóch krótkich rzeczy do zrobienia. Poproszę Cię o przygotowanie 3-dniowego dzienniczka żywieniowego oraz o wypełnienie kwestionariusza, który wyślę Tobie na maila.
    3. Następnie umawiamy się na spotkanie w formie on-line, na którym przeanalizujemy Twoje potrzeby, a także przedstawię Tobie długofalowy plan działania.
    4. Po takim spotkaniu będę potrzebował 3 dni roboczych, aby przygotować dla Ciebie konkretne wytyczne, które będziesz mógł wdrożyć w życie.
    5. Po zapoznaniu się z wytycznymi, przygotujesz wszystkie pytania i połączymy się kolejny raz, abym mógł wszystko wytłumaczyć i rozwiać ewentualne wątpliwości.
    6. Teraz jest czas na Twoje działanie i bieżące uzupełnianie raportu.
    7. Po 14 dniach łączymy się na kolejną konsultację, analizujemy raport, wprowadzamy kolejne elementy i na bieżąco reagujemy na sytuację.
    8. Czas na działanie i po 14 dniach widzimy się ponownie 😉

    Co ja daję Tobie?

    1. Podstawowe wytyczne. Jasno określamy nasze cele krótko terminowe i sposób w jaki będziemy je realizować oraz monitorować postępy.
    2. Plan działania na każdy dzień. Otrzymasz 5 konkretnych zadań do wykonania każdego dnia, abyś od razu po wstaniu z łóżka wiedział co jest do zrobienia. Poziom trudności zadań będzie uzależniony od Twojego stopnia zaawansowania.
    3. Założenia dietetyczne. Podaż kalorii, rozkład makroskładników oraz pory spożywania poszczególnych posiłków.
    4. Plan suplementacyjny. Zalecenia odnośnie niezbędnej, bądź przydatnej suplementacji, wraz ze spisem konkretnych, najbardziej opłacalnych produktów dostępnych na rynku, tak abyś sam nie musiał szukać idealnych rozwiązań.
    5. Założenia treningowe oraz te związane z spontaniczną aktywnością fizyczną. Istnieje możliwość rozpisania konkretnego planu treningowego. To jak podejdziemy do tego tematu wyjdzie w praniu.
    6. Zalecenia związane z odpoczynkiem i regeneracją. Sposoby na codzienną walkę ze stresem i przemęczeniem.
    7. Inspirację do przygotowywania własnych posiłków. Mogę Tobie podać przepisy, schematy żywieniowe i hacki związane z przygotowaniem posiłków, ale gotowego jadłospisu ode mnie nie dostaniesz.
    8. Ciekawe artykuły, filmy i inne treści warte obejrzenia. Tak, abyś mógł stale poszerzać swoją świadomość dietetyczno treningową.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy możliwe są konsultację stacjonarne?

    Nie. Stacjonarnie pracuję jedynie podczas treningów personalnych na siłowni. Współpraca dietetyczna może być wpisana w zakres treningów personalnych. Każda forma współpracy jest szyta na miarę i szczegóły dostosowujemy podczas pierwszego spotkania.

    Jak wygląda sprawa płatności za współpracę?

    Współpracę należy opłacić za pomocą przelewu bankowego po pierwszym spotkaniu. Za współpracę długoterminową należy zapłacić z góry.

    Ile czasu będę czekał na pierwsze spotkanie?

    Myślę, że w przeciągu dwóch tygodni uda nam się znaleźć termin, który będzie nam pasował. Konsultacje prowadzę nawet w godzinach wieczornych tj. do 21:00, także zawsze uda się znaleźć dogodny termin.

    Jak się przygotować do pierwszego spotkania?

    Należy przygotować 3-dniowy dzienniczek żywieniowy oraz kwestionariusz, który wyślę w mailu po zgłoszeniu zainteresowania współpracą. Wyniki badań nie są niezbędne, ale jak takie posiadasz, chętnie się z nimi zapoznam.

    Jaki jest koszt współpracy?

    Koszt współpracy jest ustalany indywidualnie i jest on zależny m.in. od unikalności oferty jaką dla Ciebie przygotuję i długości współpracy na jaką się umówimy.

    Jak umówić się na konsultację?

    Napisz do mnie maila na wspolpraca@fitsanek.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego znajdującego się wyżej.

    Inne usługi

    Zobasz wszystkie

    Biohacking

    & wellness

    Treningi personalne

    On-line i na żywo